2012. július 2., hétfő

Játék!!!!

Újraéledt a blogom, ez alkalomból szeretném játékra felhívni minden kedves olvasómat.

Nagyon egyszerű a jelentkezés:
- írj egy kommentet, hogyha szeretnél játszani,
- és légyszíves hírdetni a játékomat a blogodon (ha van), aki a facebookon is megteszi az 2x kerül Fortuna   kegyeltjei közé.


Játék Tideeditnél

Szóval csak ennyi lenne a kitétel.

Ja és az ajándék(ok), még nem árulom el, legyen meglepi, szerintem így sokkal izgalmasabb.


A sorsolás napja egybeesik a szülinapommal, vagyis július 11-e lesz, másnap eredményhírdetés következik.


Gyertek minél többen, játszani mindig jó dolog.

Üdv.


Tideke

10 megjegyzés:

  1. Hű de izgi! Még sosem voltam első játékos!
    Boldog szülinapot Tideke! Majd ünnepelünk együtt! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Ja és természetesen ki is rakom a játékodat!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Norono!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy.
    Neked pedig nagyon boldog névnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Szuper, szeretem a meglepit :)
    Gyere Te is hozzám játszani!

    VálaszTörlés
  5. blogon meg fb-n is kitettem :)

    VálaszTörlés
  6. hűha, jövök én is!
    sok puszi
    oldalamon hirdetem..

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én is szeretnék játszani :)
    Megosztottam Facebookon. Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Péter

    VálaszTörlés
  8. Szia Edit!

    Boldog szülinapot kívánok Neked!

    Remélem még nem késő jelentkezni a játékodra?

    Üdv.
    N. Erzsi

    megosztottam fb-on

    VálaszTörlés